کد خبر: 73131

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/09

الکترونیکی شدن فرایند درخواست دفاع رساله دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

منابع آزمون دکتری

الکترونیکی شدن فرایند درخواست دفاع رساله دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

الکترونیکی شدن فرایند درخواست دفاع رساله دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، طبق اعلام مرکز خدمات الکترونیک دانشگاه علامه ؛ فرایند درخواست دفاع رساله دکتری دانشگاه علامه طباطبایی الکترونیکی شده است.

مرکز خدمات الکترونیک دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای، از الکترونیکی شدن فرایند درخواست دفاع رساله دکتری در سامانه گلستان به آدرس https://ems.atu.ac.ir خبر داد.

مراحل انتخاب موضوع رساله دکتری

بر اساس این اطلاعیه دانشجویانی که از نظر مالی بدهکار نباشند و تعداد واحد الزام برای دفاع از رساله را گذرانده باشند، با ورود به حساب کاربری خود در سامانه گلستان و قسمت پیشخوان خدمت، می‌توانند درخواست دفاع خود را به صورت الکترونیکی ثبت کنند.

جدول شهریه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی امسال

دانشجویان دکتری دانشگاه علامه طباطبایی برای تکمیل فرم “طرح رساله برای دوره دکتری” باید به موضوعات زیر بپردازند :

🔴 مقدمه و بیان مسأله (ورود به موضوع، توضیح روشن مفاهیم، رویکردها وپژوهش های مرتبط با موضوع شکاف ها و تناقض هایی زمینه که موجب پیدایش مسأله شده است، بیان روشن مسأله- حد اکثر دو صفحه)
🔴 هدف پژوهش(حداکثر چهار خط)
🔴 اهمیت و ضرورت پژوهش(حداکثر نیم صفحه)
🔴 تعریف نظری و عملیاتی مفاهیم (فقط متغیرهای مربوط به سوال ها یا فرضیه ها در پژوهش کمی و مفاهیم در پژوهش کیفی تعریف شود + بیان پیشینه تحقیق )
🔴 سوال ها یا فرضیه های پژوهش
🔴 روش
🔴 جامعه، نمونه و روش نمونه گیری (نحوه انتخاب نمونه متناسب با روش پژوهش به طور عملی توصیف شود) (حد اکثر نیم صفحه)
🔴 ابزار اندازه گیری و روش های عملی جمع آوری داده ها (در مورد آزمون ها: تاریخچه ساخت، روایی پایایی، نحوه نمره گذاری و تفسیر به اختصار توضیح داده شود. در مورد روش کیفی روش و ابزار جمع آوری داده ها بیان شود)
🔴 گردآوری داده ها
🔴 روش تحلیل داده ها
🔴 منابع (مطابق APA و اصول تایید شده در دانشکده)
🔴 پیوست ها (حکم هیات علمی، تعهد نامه برای جضور در جلسه دفاع و رزومه استادان راهنما یا مشاور خارج از دانشکده و یا دانشگاه، پرسشنامه، فرم مصاحبه، ابزار اندازه گیری، الگو یا روش مداخله و درمان)

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

 

فایل PDF – راهنمای الکترونیکی شدن درخواست دفاع رساله دکتری

دفاع رساله دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

دفاع رساله دکتری دانشگاه علامه طباطبایی

دانشگاه علامه طباطبایی برترین دانشگاه علوم انسانی ایران است و بر پایه نتایج منتشر شده در سال 1395 توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در لیست ده دانشگاه برتر کشور و «سطح یک» دانشگاه‌های تخصصی قرار دارد. این دانشگاه بنا بر گزارش «نظام رتبه‌بندی جهانی RUR» در سال ۲۰۱۸ در میان ۱۱ دانشگاه برتر ایران جای گرفت و به دلیل همکاری علمی با بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا موفق به اخذ مقام برگزیده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.
دانشگاه علامه طباطبائی دارای ده دانشکده و یک مؤسسه آموزش عالی است که از میان آنها دانشکده‌های «اقتصاد»، «علوم اجتماعی»، «ادبیات فارسی و زبان های خارجه» و «موسسه آموزش عالی بیمه اکو» در مرکز و شمال تهران قرار دارند و سایر دانشکده ها در پردیس مرکزی دانشگاه واقع در محله دهکدهٔ المپیک مستقر هستند.

نشانی: انتهای همت غرب، دهکده المپیک، دانشگاه علامه طباطبائی، سازمان مرکزی، معاونت آموزشی
تلفن: 44737546
فکس: 44737547

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانشجو
میهمان
دانشجو
6 دی ، 1402

مسئولان دانشگاه تا جایی که من برخورد داشتم مهربان بودند و خوب برخورد کردند و کارم رو راه انداختند. البته شاید با من این طور بودند چون تا زمانی که مهمان بودم و همیشه نمراتم خوب بود و بهونه ای برای بد برخورد کردن باهام وجود نداشت. ولی کلا در مقایسه با دانشگاه های دیگه تا جایی که من دیدم مسئولان آموزش و ثبت و نام و این ها مهربان هستند و اذیت نمی کنند.
روسای دانشگاه اکثرا دوستانه برخورد می کنند و حرف دانشجوها را می شنوند. البته در موارد زیادی دستشون برای عمل کردن به خواسته های دانشجوها بسته هست به دلیل مسائل حراست و سیاسی.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x