کد خبر: 75835

تاریخ بروزرسانی : 1402/09/22

رساله های دکتری و کارشناسی ارشد در سازمان انرژی اتمی پشتیبانی می شود

منابع آزمون دکتری

سازمان انرژی اتمی

رساله های دکتری و کارشناسی ارشد در سازمان انرژی اتمی پشتیبانی می شود

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در نشست با دانشجویان دانشگاه شاهد با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای کشور گفت: آنها از هر روشی استفاده کردند از تحریم و خرابکاری گرفته تا ترور، تا جلوی پیشرفت صنعت هسته‌ای کشور را بگیرند؛ بیش از هزار رساله های دکتری و کارشناسی ارشد در سازمان انرژی اتمی پشتیبانی می شود.
وی با بیان اینکه بیش از 22 سال است که پرونده هسته‌ای ما باز شده و مذاکرات فراوانی هم صورت گرفته که حاصل آن سند برجام شد، افزود: بعد از خروج ترامپ از برجام و حسن نیت ایران در عمل به تعهدات خود، دولتمردان جدید آمریکا تلاش کردند به برجام بازگردند و مذاکراتی را شروع کردند و هم در این دولت و هم در دولت قبل مذاکراتی صورت گرفت که البته از سال گذشته تاکنون با شیوه متفاوتی پیگیری شده است.
اسلامی ادامه داد: آنها از راه‌های مختلفی رفتند تا جلوی کار ما را بگیرند، چند تا مکان را از آژانس گفتند بازدید داشته باشیم، که البته این مکان‌ها اصلا اتمی و سایت هسته‌ای و برای سازمان انرژی اتمی نیست و ساخته و پرداخته سازمان های جاسوسی صهیونیست‌ها و منافقین است که گفتند در اینها فعالیت هسته‌ای می‌شود. با این حال این مسئله در سطح شورای عالی امنیت ملی مطرح شد و گفته شد بیایند بازدید کنند و آمدند و بازدید کردند.

تبدیل پایان نامه به کتاب

رساله های دکتری و کارشناسی ارشد در سازمان انرژی اتمی پشتیبانی می شود
اسلامی تاکید کرد: به آژانس گفتیم آنجایی که می‌گویید هسته‌ای، گاوداری است و کسی در گاوداری که کار هسته‌ای نمی‌کند!
رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: اتهامات بی پایه و اساس به این شیوه خیلی از ما وقت می گیرد.
وی خاطرشنان کرد: با همه زحمت‌هایی که برای ایران مطرح کردند بعد از بازدید گفتند درباره دو مکان دیگر سوالی ندارند. الان فقط دو مکان دیگر مانده که یکی از آنها هم محل فروش آهن قراضه و دیگری هم معدن متروکه است.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

حمایت بانک سپه از طرح‌های پژوهشی نخبگان و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هدف از اهداف سند جامع راهبردی صنعت هسته‌ای تحقق 20 هزار مگاوات برق است. از ابتدای سال 1401 هم عملکرد سازمان انرژی اتمی در چارچوب این سند است.
اسلامی با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند به ما بگوید این کار را بکن یا نکن، اظهار داشت: فعالیت های هسته ا ی ما بر اساس NPT و در چارچوب قوانین آژانس انجام می شود.
وی افزود: همه کشورهای دارای سایت هسته ای تحت نظارت آژانس هستند ما هم از این قائده مستثنی نیستیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تا پایان دولت در قطب‌های تولیدی حداقل یک دستگاه پرتودهی راه اندازی می‌شود.
وی تاکید کرد: در پرتودهی تقریبا کاری در کشور انجام ندادیم. باید خیلی جنگنده با پرتودهی برخورد می کردیم. با ایجاد شبکه دانش بنیانی تولید دستگاه های پرتودهی را شروع کردیم.
اسلامی تصریح کرد: باید هر چه سریع تر پرتودهی در زندگی مردم و در فرآیند کسب و کار و تولید محصول کشاورزی قرار بگیرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه این نشست گفت: بیش از هزار رساله دکتری و کارشناسی ارشد را پشتیبانی می کنیم.
وی با بیان اینکه ۱۰۰ نفر را در سازمان انرژی اتمی بورسیه کردیم، تاکید کرد: در دفترچه کنکور ارشد نیز بورسیه گنجانده شده و سازمان انرژی اتمی برای اولین بار در دفترچه کنکور بورسیه گذاشت.

حمایت 15 میلیاردی از پایان‌نامه‌های حوزه فناوری اطلاعات

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
20 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رجایی
میهمان
رجایی
30 آذر ، 1402

خدا قوت میگم به سایت خوبتون.

فرهاااااااااااااد
میهمان
فرهاااااااااااااد
22 آذر ، 1402

خخخخخخ واقعا همه چی در این کشور رو به زواله. واقعا باید تاسف خورد برای این کشور. به یک مشت بی سواد و نالایق مدرک می خواهند بدهند ان هم دکتری!!!!!!. من انشاالله تا شش ماه دیگر برای همیشه از این ……. مهاجرت خواهم کرد. کلاهم هم بیفتد به اینجا برنخواهم گشت.

سجودیان
میهمان
سجودیان
22 آذر ، 1402

مشکل اصلی دانشجوهای دکتری، پذیرش مقاله اس نه چاپش، یک مقاله تا بررسی و داوری شه حداقل یکسال زمان می بره، وقتی یک مقاله گواهی تایید بگیره مسلما چاپ میشه و الانشم خیلی از دانشگاه ها با همون گواهی اجازه دفاع میدن

ناشناس
میهمان
ناشناس
22 آذر ، 1402

خدا می‌داند خروجی این تصمیم ها در دانشگاه‌های سطح پایین‌تر کشور چیست؟ فکری به حال حمایت مالی و بیمه برای دانشجویان دکترا بکنید. دیگر شاید نیازی نباشد از این طرح‌های الکی و بدون پشتوانه بکنید.

دانیال
میهمان
دانیال
22 آذر ، 1402

چاپ مقاله علمی ملاک سواد دانشجو نیست چون متاسفانه مقالات اصلا داوری نمیشه و فقط داشتن روابط با مجلات و دادن پول های هنگفت در این زمینه تعیین کننده هست و این مسئله برای همه دانشجوهای دکتری و اساتید مثل روز روشنه و به همین دلیل بعید میدونم شما دانشجوی دکتری باشید. بخش قابل توجهی از دانشجوها ماه ها فقط در انتظار داوری یک مجله هستن و نهایتا بدون هیچ توضیحی مقالشون رد میشه و باید بفرستن مجله بعدی و بعدتر؛به همین دلایل هستن کسانیکه دو ساله معطل موندن. الزام چاپ مقاله ناعادلانه بود و این تفکر که هر شخصی که بیشتر مقاله چاپ کرده پس بیشتر تلاش کرده کاملا نادرسته. برای اطلاع شما باید بگم که قرار نیست دانشجو مقاله نده بلکه گفتن در نوبت چاپ قرار گرفتن کافیه چون چاپ مقالات گاهی بعد از قبولشون تا ۲ سال طول میکشه.

مرعشی
میهمان
مرعشی
22 آذر ، 1402

بخدا به پیر و به پیغمبر بهترین تصمیم رو گرفتن خداوند خیرشان دهد

فوزیه
میهمان
فوزیه
22 آذر ، 1402

مدرک دکتری بگیرید که چی بیشه. اگر پارتی دارید و یکی پشتتون هست برید بخونید. الان تو هر رشته بیشتر از 100 ها فارغ التحصیل دکتری بیکار هست. من خودم با یه رزومه عالی 2سال تدریس دانشگاهی- 12 مقاله با ایمپکت بالای 3 – 8 راهنمایی و مشاوره کارشناسی ارشد- 8 طرح پژوهشی . آشنایی به 4 زبان دنیا. الان 5 سال هست که از فارغالتحصیلیم گذشته. هنوز بیکارم و تو موسسات پژوهشی فقط ازم سو استفاده میککند و قرارداد کار حجمی با ماهی 2 تومن اساتید با من میبندند. سنم هم اونقدر طولش دادند تا از 40 سال امسال بگذره الان هم میگن دیگه شرط سنی نداری.

سودابه
میهمان
سودابه
22 آذر ، 1402
پاسخ به  فوزیه

هیچ رابطه ای در چاپ مقالات نیست و اتفاقا بنده کوچکترین نشانه ای از اینکه مقالات ایرانی ها را چاپ نمی کنند نیافتم. هر زمان مقاله ای با کیفیت سابمیت کردم خوب و به موقع پذیرفته و چاپ شد. این حرف بیشتر بهانه ای است برای افرادی که نمی توانند مقاله چاپ کنند همین و بس

مقصودی
میهمان
مقصودی
22 آذر ، 1402
پاسخ به  سودابه

با سلام. همین بلا سر من هم اومد. از پارسال پایان نامه کاملا آماده ولی پذیرش مقاله جور نشد و بعد با زدو بند
استاد راهنما با مجله پذیرش گرفتم. جالبش اینجاست که اولین بار خودم مقاله را برای مجله فرستادم و هزینه داوری را دادم و بعد یک سال رد شد و بعد استاد راهنما همونجا فرستاد و یک ماهه پذیرش گرفت. کلی هم بابت تاخیر به دانشگاه دولتی پول دادم. بزرگترین اشتباه زندگیم درس خوندن بود….هیچ گاه نخواهم بخشید….

احسان
میهمان
احسان
22 آذر ، 1402

من شهریور رساله ام آماده دفاع بود به خاطر پذیرش مقاله که قطعا هم روابط در بیشتر آنها دخیل می باشد تا الان بلاتکلیفم بود تا توانستم بعد از پذیرش مقاله دفاع خود را انجام بدهم و جالبه به خاطر همین موضوع تازه دانشگاه جریمه ام هم کرد و پول اینکه هیچ امکاناتی هم طی همین دو سال بلاتکلیفی به من نداد را تمام و کمال اخذ کرد اون هم دانشگاه دولتی.

کاوه
میهمان
کاوه
22 آذر ، 1402

با رویه ای که ایجاد شده مثلا در دانشگاه علوم و تحقیقات که مقاله برای پیش دفاع باید در نشریات JCR باشد و مقاله های دوم و سوم هم جزء iISIi با رده بندی Q1,Q2 باشد عملا گویا وزارت علوم و دانشگاه تصمیم به ارائه مدرک ندارند.

دانشجو
میهمان
دانشجو
22 آذر ، 1402

من هم شهریورماه پارسال دفاع کردم. البته با ارایه گواهی. ولی هنوز مدرک موقت هم نگرفتم. چون میگن هنوز در نوبیت چاپه. متاسفانه از مابهتران همیشه زودتر کارهاشون در این مملکت حل میشه.
دانشگاهی دیگر هم میخواست مقاله را چاپ کنه اما به زبون بی زبونی گفتن ما فقط مقاله شاگردان خودمان را چاپ میکنیم!!
و دانشگاهی دیگر هم گفت اول مبلغی را واریز کنم!!!

دانشجوی دکتری دانشگاه تهران
میهمان
دانشجوی دکتری دانشگاه تهران
22 آذر ، 1402

با اینکه از چاپ مقاله ISI بنده بیش از یک سال میگذره و چند تا هم مقاله علمی پژوهشی چاپ کردم استاد راهنما هنوز اجازه دفاع از پایاننامه را نمی دهد.

مهمان
میهمان
مهمان
22 آذر ، 1402

دیگه کلا آب بستن به همه چی!!!!
قبلا که هرکی رو دوست داشتین می چپوندین تو دانشگاه، الان هم دیگه هرکی رو بخواین راحت بهش یه مدرک دکترا میدین
کلا رو به سقوطیم در همه زمینه ها
بگدریم، در هرحال،

خادم
میهمان
خادم
22 آذر ، 1402

با این کار در نهایت صدها رانت شبیه صنعت خودرو و لوازم خانگی ایجاد خواهد شد، صنعتی که ادعا می کند ۱۰۰ درصد داخلی است ولی در اصل مونتاژ کاری بیش نیست و به بین بهانه جلو ورود نمونه خارجی را گرفته و جنس بنجل را تا ابد به مردم کشور تحمیل می کنند

مدیر
میهمان
مدیر
22 آذر ، 1402

من به عنوان کارفرما، همین فارغ التحصیلهاى دانشگاه آزاد را به دولتى ترجیح میدهم چون حداقل اینها حاضرند جیز جدید یاد بگیرند. اما فارغ التحصیلاى دولتى با اینکه ا لحاظ سطح علمى در همان حد هستند، در توهم نبوغ هم به سر مى برندو ذهنشان را به روى همه چیز بسته اند.

استاد عظیم
میهمان
استاد عظیم
22 آذر ، 1402

از دانشجوى سال سوم دکتراى مدیریت دانشگاه تهران که بعداً استاد هم شد چند پرسش پایه درباره روش تحقیق و اصول پایان نامه اش پرسیدم و به حال دانشگاه تهران گریستم. در حد دانشجوى لیسانس دانشگاههاى دیگر کشورها در مورد این مسایل نمى دانست.

حمیدی
میهمان
حمیدی
22 آذر ، 1402

من در دو دانشگاه خوب فرانسه و انگلیس فوق و دکترا خواندم و با اشتیاق به ایران برگشتم تا در شاخه علمى که تخصص داشتم کمکى کرده باشم. ولى متاسفانه با این وضعیت مواجه شدم که حداقل در رشته من نه دانشگاه دانشگاه بود و نه دانشجو دانشجو. پایان نامه ها هم از نظر سطح علمى در حد بسیار نازلى بود. واقعاً معتقدم هزینه مالى و عمرى که براى تحصیلات تکمیلى مى شود در ایران به هدر مى شود.

سجاد
میهمان
سجاد
22 آذر ، 1402

تو رو به خدا پایان نامه ارشد حذف کنید بگذارید فقط تو دکترا باشه

عباسی
میهمان
عباسی
22 آذر ، 1402

داوری های پایان نامه ها تشریفاتی شده، حتی داورانی که به خوبی پایان نامه را می خوانند و ایرادات آنرا پیدا می کنند درگیر تعارف با استاد راهنمای پایان نامه می شوند و نمره را در نهایت به ایشان واگذار می کنند. خیلی ببخشید، خیلی عذر می خواهم یعنی در یک کلام “به تباهی کشیدن علم در دانشگاه های ایران”.

20
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x