کد خبر: 69353

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/19

تاریخ، محل و زمان مصاحبه با تاخیر دکتری دانشگاه آزاد 1402

منابع آزمون دکتری

تاریخ، محل و زمان مصاحبه با تاخیر دکتری دانشگاه آزاد

تاریخ، محل و زمان مصاحبه با تاخیر دکتری دانشگاه آزاد 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 1402 و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه باتاخیر اقدام نموده اند و همچنین متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی دکتری تخصصی سال 1401 واحدهای ارس ، کیش و امارات که جهت مصاحبه با تاخیر ثبت نام کرده اند ، می رساند از چهارشنبه 18 مرداد با مراجعه به پایگاه اینترنتی https://ssp.iau.ir  نسبت به دریافت تاریخ،زمان و محل مصاحبه خود اقدام نمایند.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی نسبت به دریافت اطلاعات تاریخ ،زمان و محل مصاحبه خود اقدام نمایند. همچنین داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و مرحله تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی دکتری تخصصی واحدهای ارس ،کیش و امارات می توانند با وارد نمودن کد ملی ،شماره شناسنامه و سال تولد خود اطلاعات تاریخ ،زمان و محل مصاحبه خود را از سامانه دریافت اطلاعات تاریخ ، محل و زمان مصاحبه آزمون اختصاصی مقطع دکتری تخصصی واحدهای ارس،کیش و امارات تکمیل ظرفیت دریافت نمایند.

داوطلبانی که در بیش از یک رشته به منظور مصاحبه ثبت نام نموده اند اطلاعات مربوط به تاریخ ،زمان و محل مصاحبه خود را  در پایگاه اینترنتی مذکور به طور همزمان مشاهده خواهند کرد.

 جهت دریافت فرم سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی کلیک نمائید.

همچنین به داوطلبان مصاحبه با تاخیر دکتری دانشگاه آزاد توصیه میشود به نکات ذیل دقت نمایند:

1-حضور در تاریخ و زمان اعلام شده در محل مصاحبه الزامی و عدم حضور در زمان مقرر به منزله انصراف می باشد.

2-در زمان حضور در جلسه مصاحبه لازم است اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار را همراه داشته باشند. (تجربیات مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه آزاد)

3- همراه داشتن فرم تکمیل شده سوابق تحصیلی ،علمی،آموزشی و پژوهشی به انضمام کلیه مستندات پژوهشی و آموزشی مربوطه در زمان حضور در جلسه مصاحبه الزامی می باشد. فرم مذکور لازم است در جلسه مصاحبه تحویل گروه تخصصی مربوطه شود. (PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب)

 اطلاع رسانی و پاسخگوئی مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

اطلاعات مفید برای داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه دکتری

PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب

پذیرفته‌شدگان دکتری برای مصاحبه علمی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

فعالیت های قابل انجام در روزهای نزدیک زمان مصاحبه دکتری (اینفوگرافیک)

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت اول)

تجربه من از مصاحبه دکتری

نمونه توصیه نامه داوطلبین آزمون دکتری

تجربه ی موفق شدگان مصاحبه دکتری سالهای گذشته

وزن مصاحبه و کارنامه آزمون دکتری به چه صورت است؟

سوالات انحرافی در مصاحبه دکتری !

معرفی خود به زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری

توصیه 7 نفر از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

اطلاعیه های مصاحبه دکتری

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403
مصاحبه دکتری www.phdphd.org

آغاز ثبت نام دکتری حرفه ای دانشگاه آزاد

توصیه های سراج‌الدین محبی‌اسفلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم:

به موارد آموزشی رشته تخصصی خود تسلط داشته باشید

توصیه اولم به داوطلبان شرکت در دوره دکتری این است که با آمادگی کامل در جلسه مصاحبه حضور داشته باشید. نکته دوم اینکه به موارد آموزشی رشته تخصصی خود و مقالات نیز تسلط داشته باشید. جلسه مصاحبه استانداردهایی دارد که مشخص و ثابت است. در واقع یک‌سری فعالیت‌های پژوهشی در جلسه مصاحبه مدنظر است که امتیازاتی به آنها تعلق می‌گیرد. همچنین سوالاتی در جلسه مطرح می‌شود که بستگی به آمادگی مصاحبه‌شونده دارد. این آمادگی به حوزه و گرایش تخصصی فرد بستگی دارد. بنابراین اگر داوطلبان این آمادگی را در خود ایجاد کنند به همراه استانداردهای ثابتی که برای مصاحبه تخصصی دکتری لازم است می‌توانند 50 درصد نمره مصاحبه را به خود اختصاص دهند. برای ورود به دوره دکتری دو بخش وجود دارد: بخش امتحان کتبی که دست ما نیست اما در بخش مصاحبه دانشجویان باید استانداردهای لازم را داشته باشند. مثل نمره پایان‌نامه و مقالات علمی و پژوهشی. اما میزان تسلط خود مصاحبه‌شونده مهم است؛ اینکه چگونه بتواند در حوزه تخصصی‌اش یک اظهارنظر تخصصی داشته باشد. همچنین بخشی از امتیازی که به فرد داوطلب اختصاص می‌دهم به چگونگی تحلیل آن شخص از مسائل تخصصی حوزه خود در زمان مصاحبه بستگی دارد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آقایی
میهمان
آقایی
25 مهر ، 1402

سلام وقتتون بخیر آیا دوره های فراگیر ارشد دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا درخارج از کشور معتبر هستند؟

محمد سعیدی مهر
میهمان
محمد سعیدی مهر
30 مرداد ، 1402

بنظرم تحصیل در کشور باید رایگان باشه، در خارج از کشور هم درسته که دانشگاه های خصوصی هست ولی باز هم دانشگاه های قوی انها هم تحصیل رایگان هست. دانشگاه آزاد ممکنه اساتید بهتر و تجهیزات آزمایشگاهی خیلی بهتر از دانشگاه دولتی داشته باشن ولی چرا انقدر هزینه اش باید انقدر زیاد باشه؟؟؟ نمیدونم من در کل اعتقاد دارم دانشگاه آزاد به اون اندازه که پول میگیره، خدمات خیلی خاص و ویژه ای در اختیار دانشجوهاش نمیذاره

علیرضا مدقالچی
میهمان
علیرضا مدقالچی
30 مرداد ، 1402

چقدر دانشگاه آزاد حامی داره اینجا بچه ها واقعا نباید برای درس خوندن اون هم در مقطع دکتری انقدر پول داد. بنظرم دو سال خوب بخونید که بتونید دانشگاه دولتی روزانه بخونید خیلی ارزش داره. اون پول شهریه رو هم به جیب دانشگاه آزاد نمیدید. دانشگاهی که صد بار تاریخ مصاحبه رو تمدید می کنه ، یعنی فقط میخواد دانشجو بگیره

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x