کد خبر: 67668

تاریخ بروزرسانی : 1402/12/13

اعلام اسامی دعوت‌شدگان به مرحله مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی (سهمیه استعداد درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

منابع آزمون دکتری

مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی

اعلام اسامی دعوت‌شدگان به مرحله مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی (سهمیه استعداد درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دفتر استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبائی اسامی داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی (سهمیه استعداد درخشان) که در مرحله پایش اطلاعات آموزشی و پژوهشی مورد تایید بوده اند را اعلام کرد.

دانلود اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری بدون آزمون (سهمیه استعداد درخشان)
دانلود اطلاعیه

مصاحبه های معرفی شدگان در سهمیه استعداد درخشان همزمان با مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال 1402-1403 انجام خواهد شد. لذا داوطلبان اطلاعیه های مربوط به نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه و مقررات جاری را از سایت اصلی به نشانی atu.ac.ir مطالعه کنند.

سوالات پرتکرار مصاحبه با جواب pdf

تمامی مصاحبه ها به صورت حضوری خواهد بود. (بازه زمانی مصاحبه های داوطلبان سهمیه استعداد درخشان از تاریخ 1402/03/17 الی 1402/03/25 خواهد بود)

اعلام اسامی پذیرفته‌ شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

نحوه ورود داوطلبان استعدادهای درخشان به سامانه 

 توجه :داوطلبان پذیرش بدون آزمون در دوره دکتری  سال 1403 – 1402 اگر تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اید، می توانید ابتدا ثبت نام اولیه نموده و کد پیگیری ورود به سامانه را دریافت نمایید.

توجه : جهت ورود به سیستم جهت ثبت نام نهایی کارشناسی ارشد سهمیه استعداد درخشان نام کاربری و کدپیگیری ثبت نام کدملی ده رقمی است.

*** توجه:  داوطلب گرامی حفظ و نگهداری کد پیگیری ثبت نام تا پایان اعلام نتایج ضروریست و مسئولیت فراموشی  کد پیگیری ثبت نام بر عهده داوطلب می باشد.

***خبر مهم : ضروری است کلیه داوطلبانی که پرونده آنها دارای نقض می باشد حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1401/12/22 ساعت 16 نسبت به تکمیل و ارسال الکترونیکی پرونده خود اقدام نماید. لازم بذکر است در صورت عدم ارسال پرونده از سوی داوطلب، پرونده در مراحل بررسی قرار نگرفته و  در این خصوص دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی دارا نمی باشد.

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان نوورود دکتری دانشگاه علامه طباطبایی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

نحوه ی ثبت نام داوطلبان استعدادهای درخشان در دوره ی دکتری بدون آزمون

داوطلبانی که طبق آیین نامه ی استعدادهای درخشان واجد شرایط پذیرش در دوره ی دکتری بدون آزمون باشند، می توانند از طریق این سامانه ثبت نام نموده  و نسبت به تکمیل پرونده و ثبت نام اقدام نمایند.

مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی

مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی

مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی

مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی

مراحل ثبت نام مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی به صورت زیر انجام می شود : 

1- ابتدا تمامی شرایط ، مقرّرات و آیین نامه ی پذیرش استعدادهای درخشان را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط لازم را احراز می نمایید، نسبت به ثبت نام اولیّه در سامانه اقدام کنید.

2- با ثبت نام اولیّه در سامانه یک کد رهگیری دریافت خواهید کرد که می توانید در مراجعات بعدی برای تکمیل پرونده در سامانه از آن استفاده نمایید. این کد رهگیری را یاداشت کرده و نزد خود نگه دارید.

3- از قسمت ((ورود داوطلبان به سامانه)) از منوی سمت راست این صفحه می توانید وارد صفحه ی ورود داوطلبان به سامانه شده و با کد ملّی و  کد پیگیری ثبت نام به این سامانه ورود پیدا کنید.

4- با ورود به بخش داوطلبان سامانه نسبت به تکمیل پرونده ی الکترونیکی و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام شود.

5- پس از تکمیل پرونده و ارسال مدارک مورد نیاز، پرونده ی الکترونیکی را جهت بررسی و ارزیابی گروه های آموزشی تأیید نهایی نمایید.

6- ضروری است در منوی سوابق تحصیلی و احراز شرایط اولیه، مطابق قوانین و مقررات مربوطه (بند “ب” شرایط اختصاصی مندرج در صفحه 1) اطلاعات خود را وارد نماید. در صورت نبود شرایط ذکر شده در بند مربوطه، امکان ارسال پرونده الکترونیکی برای دانشجو مقدور نمی باشد.

7- همچنین در صورتی که دانشجو اطلاعات خلاف واقع وارد نموده و پرونده خود را ارسال نماید، پس از بررسی و اعتبارسنجی درخواست ها، ضمن حذف درخواست نامبرده مطابق مقررات با ایشان برخورد می گردد.

8- ضمناً یک ویدیو آموزشی برای آشنایی بهتر با نحوه ثبت نام در سایت قرار داده خواهد شد. (لینک فایل آموزشی به روز خواهد شد)

تذکر مجدد: چنانچه داوطلبی در ثبت نام اولیه با وارد کردن اطلاعات نادرست، موفق به دریافت کد کاربری و رمز عبور شده و مدارک خود را بارگذاری نماید، پس از اعتبارسنجی و کارشناسی مدارک و مستندات مربوطه و آگاهی از اطلاعات خلاف واقع، ضمن حذف دانشجو، برخورد قانونی انجام خواهد شد.

جدول شهریه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی امسال

راهنمای تقسیط شهریه دانشجویان شهریه‌پرداز دانشگاه علامه‌طباطبائی

نحوه ی تکمیل پرونده ی داوطلبان پذیرش بدون آزمون دکتری

برای تکمیل پرونده ی داوطلبان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری مراحل زیر می بایست انجام شود.

 ۱- انتخاب رشته گرایش

داوطلبان می توانند فقط در یک رشته-گرایش که پذیرش دانشجو به صورت استعدادهای درخشان وجود دارد، انتخاب رشته نمایند. لطفا ابتدا رشته خود را از لیست کشویی انتخاب نمایید و گزینه تایید و ذخیره را کلیک نمایید.

۲-  سوابق تحصیلی و احراز شرایط اولیه

در این بخش اطلّاعات مربوط به سوابق تحصیلی خود را تکمیل نموده و دقت نمایید داوطلبان می بایست شرایط اولیه مطابق با قوانین و مقررات طبق آگهی و دستورالعمل اجرائی  را مطالعه نموده و فرم مربوطه تکمیل گردد، در صورتیکه داوطلب فاقد شرایط مطرح شده باشد نمی تواند پرونده الکترونیکی خود را تکمیل و ارسال نماید. ضمنا در صورت درج اطلاعات خلاف واقع، پس از اعتبارسنجی و بررسی مدارک ضمن خلاف درخواست دانشجو، مطابق با مقررات با ایشان برخورد خواهد شد.

3-  تکمیل مشخّصات فردی

اطلّاعات شخصی، آدرس و شماره تلفن خود را در فرم مشخّصات تکمیل نمایید.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

4- بارگذاری مدارک شناسایی

عکس پرسنلی ، تصویر کارت ملّی (پشت و رو ) و صفحات شناسنامه (کلیه صفحات) را که به صورت فایل JPG  تهیّه کرده اید، بارگذاری نمایید.

5- بارگذاری مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد

در این بخش  تصویر مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد و کارنامه ی کلّی مقاطع مزبور را  بارگذاری نمایید.

-لازم است داوطلبان درصورت نداشتن اصل مدرک فراغت از تحصیل (با ذکر معدّل)برای هر یک از مقاطع تحصیلی،فرم مدرک و معدّل را تکمیل و پس از تأیید توسّط دانشگاه محلّ تحصیل، ضمن بارگذاری تصویر اسکن شده ی آن به صورت الکترونیکی، اصل فرم را در روز مصاحبه ارائه نمایند.

-دانشجویان سال آخر دوره ی کارشناسی ارشد که حداکثر تا 1402/۰۶/۳۱ فارغ التّحصیل می شوند، لازم است میانگین دروس گذرانده در فرم مذکور را تکمیل و سپس آن را توسط داوطلب امضا شود و  تصویر اسکن شده ی آن را در بخش مدرک کارشناسی ارشد ضمیمه نمایند.

  دانلود فرم تعهد اتمام دوره کارشناسی ارشد تا 31 شهریور 1402

6- پرداخت الکترونیکی مبلغ ثبت نام

مبلغ ثبت نام که یک میلیون و پانصد هزار ریال (معادل 195هزار تومان) می باشد، بایستی از طریق سامانه ی پرداخت آنلاین پرداخت شده و کد سفارش که یک عدد شش رقمی است و از سامانه ی پرداخت آنلاین دریافت می گردد، در محّل مربوط درج شده و فرم  ذخیره گردد.

7- مقالات ارائه شده در  نشریات معتبر علمی

چنانچه مقالاتی در نشریات معتبر علمی به چاپ رسانده اید، مشخّصات مقاله و اصل فایل مقاله را در بخش مربوط ضمیمه نمایید.

8- مقالات ارائه شده در  همایش های معتبر علمی داخلی و بین المللی

چنانچه مقالاتی در همایش های معتبر علمی ارائه نموده اید ، مشخّصات مقاله و اصل فایل مقاله را در بخش مربوط ضمیمه نمایید.

9-  کتاب 

اگر در تألیف و ترجمه ی کتاب چاپ شده همکاری داشته اید، مشخّصات کتاب را در بخش مربوط ذخیره نمایید.

10-  اختراع 

اگر اختراع ثبت شده ای در نهادها و سازمان های معتبر داخلی و خارجی داشته اید، مشخّصات اختراع را در بخش مربوط ثبت نموده و تصویر فایل گواهی ثبت اختراع را  (با تأییدیه ی سازمان پژوهش های علمی -صنعتی) بارگذاری نمایید.

11- کسب عنوان یا مقام برتر در جشنواره های علمی معتبر ملّی و بین المللی

اگر در جشنواره های علمی معتبر داخلی و خارجی نظیر جشنواره ی خوارزمی، جشنواره ی فارابی و … موّفق به کسب عنوان یا مقام برتر شده اید ، مشخّصات آن را ثبت نموده و تصویر فایل گواهی آن را بارگذاری نمایید.

 12- پایان نامه ی کارشناسی ارشد

مشخّصات مربوط به پایان نامه ی کارشناسی ارشد خود را ثبت نموده و فایل تصویر صورتجلسه ی دفاع را بارگذاری نمایید.

13- کسب عنوان در المپیادهای علمی

اگر در المپیادهای علمی دانشجویی موفّق به کسب مقام برتر شده اید ، مشخّصات آن را ثبت کرده و فایل تصویر گواهی آن را بارگذاری نمایید.

14- مدرک زبان انگلیسی

اگر در یکی از آزمون های استاندارد زبان انگلیسی شرکت نموده اید و نمره ی حدّنصاب را کسب کرده اید، مشخصات آن را به همراه تصویر کارنامه بارگذاری نمایید.

15- سابقه آموزشی و تدریس

16- طرح نامه

17- توصیه نامه از استاد راهنما و یک استاد دیگر در دوره ی کارشناسی ارشد.

18- خلاصه رزومه

 تذکّر مهم مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبائی :

۱- موارد ۱ تا 6 الزامی است  و موارد 7 تا ۱8 در صورتی که داوطلبان دارای مدرک می باشند ، نسبت به ثبت اطّلاعات اقدام نمایند. به رکوردهایی که مشخّصات ناقص داشته یا فاقد  مدرک مورد نیاز باشد، رسیدگی نخواهد شد.

2- سوابق تحصیلی و احراز شرایط اولیه با دقت مطالعه گردد.

3- کد پیگیری ثبت نام می بایست تا پایان روز مصاحبه  نزد داوطلب حفظ گردد.

4- پاسخگویی تلفنی دانشگاه در ساعات (12-8) فقط با شماره تماس 48392303 -021 می باشد و از مراجعه حضوری جدأ خودداری نمائید.

5- آخرین مهلت ثبت نام تا پایان روز اداری 30 فروردین 1402 می باشد و مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

6- اصل مدارکی که از طریق این سامانه ارسال و اطّلاعات آن ثبت شده است ، در صورتی که مصاحبه ها در زمان مقرر به شکل حضوری (با توجه به وضعیت بیماری کرونا در کشور) برگزار گردد بایستی در زمان مصاحبه همراه داوطلب بوده و تحویل گروه مصاحبه کننده شود.

7- مصاحبه ها همزمان با مصاحبه های پذیرفته شدگان دکتری آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود که اطلاعات مربوطه متعاقبا در زمان مربوطه اعلام خواهد شد.

نشانی: تهران ـ انتهای غربی اتوبان شهیدهمت ـ دهکده‌‏المپیک – میدان دهکده‏ ـ ساختمان بهشتی دانشگاه علامه‌‏طباطبایی- دفتر تحصیلات تکمیلی

اطلاعات مفید برای داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه دکتری

PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب

پذیرفته‌شدگان دکتری برای مصاحبه علمی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

فعالیت های قابل انجام در روزهای نزدیک زمان مصاحبه دکتری (اینفوگرافیک)

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت اول)

تجربه من از مصاحبه دکتری

نمونه توصیه نامه داوطلبین آزمون دکتری

تجربه ی موفق شدگان مصاحبه دکتری سالهای گذشته

وزن مصاحبه و کارنامه آزمون دکتری به چه صورت است؟

سوالات انحرافی در مصاحبه دکتری !

معرفی خود به زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری

توصیه 7 نفر از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

اطلاعیه های مصاحبه دکتری

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x