کد خبر: 72168

تاریخ بروزرسانی : 1402/09/11

پذیرش پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه رازی

منابع آزمون دکتری

پذیرش پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه رازی

پذیرش پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه رازی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه رازی از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های پسادکتری می‌باشند، پژوهشگر می‌پذیرد.

پذیرش پژوهشگر پسادکتری چشم اندازی‌است بر آموزش و پرورش آینده‌نگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با سرمایه‌گذاری بر توان علمی نیرو‌های جوان و مستعد به دنبال تربیت پژوهشگران متخصص و کارآمدی هستند که در آینده به عنوان بازویی قدرتمند در خدمت تحقق اهداف این مراکز برخواهند آمد.

دستورالعمل حمایت از پژوهشگران پسادکتری اصلاح شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه رازی در راستای اهداف و برنامه‌های علمی خود و به منظور تربیت نسل جدید پژوهشگر و نیز ایجاد ارتباط و تعامل بین جوانان و اساتید مجرب برای چندمین دوره متوالی اقدام به پذیرش پژوهشگر پسادکتری می‌نماید. متقاضیان گذراندن این دوره در دانشگاه رازی می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب دانشگاه نسبت به ارائه درخواست و ثبت‌نام اقدام نمایند.

دکتر مصطفی مصطفایی اعلام کرد: شروع دوره پسادکتری از مهرماه سال ۱۴۰۲ می‌باشد که تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر آنکه زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر ۵ سال است، گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره پژوهشی، در پورتال دانشگاه رازی به آدرس www.razi.ac.ir و سامانه جذب این دانشگاه به آدرس jazb-samaneh.razi.ac.ir در دسترس می‌باشد.

مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره از روز پنجشنبه شانزدهم شهریورماه سال‌جاری آغاز و تا پایان روز شنبه بیست و پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

فراخوان دوره پسادکتری صنعتی

پذیرش پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه رازی

ارتقاء رتبه 3 نشریه علمی دانشگاه رازی

دکتر مصطفایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اعلام کرد: براساس اعلام آخرین ارزیابی نشریات در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشریه بیوتکنولوژی و بیوشیمی غلات در اولین سال ارزیابی خود، موفق به دریافت درجه ب شد. همچنین نشریات جغرافیا و پایداری محیط و پژوهشنامه متون ادبی دوره عراقی که رتبه آنها به ترتیب ب و ج اعلام شده بود؛ پس از بررسی مجدد توسط کارشناسان کمسیون نشریات رتبه الف و ب را به دست آوردند و نشریه تنوع زیستی و رده‌­بندی جانوران هنوز در دست بررسی است و درجه آن اعلام نشده است.
دکتر مصطفایی اشاره به اعلام آخرین ارزیابی وزارت عتف و تبریک به ارکان نشریات مذکور و تشکر از زحمات ایشان، اظهار داشت: نشریات دانشگاه از سال 1398 تا کنون که در ارزیابی وزارت شرکت کرده‌­اند هر سال پیشرفت چشمگیری داشته‌­اند.
وی یادآور شد: در آخرین ارزیابی که متعلق به سال 1401 است و به تازگی اعلام شده و 12 نشریه از 23 نشریه دارای مجوز دانشگاه در آن حضور داشته‌­اند؛ 5 نشریه رتبه الف و 6 نشریه هم رتبه ب دریافت کرده‌­اند و یک نشریه دیگر نیز در دست بررسی می­‌باشد که موفقیت بزرگی برای دانشگاه به شمار می‌آید.
دکتر مصطفایی ابراز امیدواری کرد که هر سال شاهد پیشرفت­‌های زیادی در این عرصه باشیم و سایر نشریات علمی دانشگاه در ارزیابی نشریات وزارت عتف شرکت نموده و موفق به اخذ رتبه گردند و نشریات دارای اعتبار نیز بتوانند نمایه‌­های بین­‌المللی دریافت کنند.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

اعلام نتایج بررسی پرونده متقاضیان پسادکتری دانشگاه سمنان

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 2 رای ها
امتیاز بدهید
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حکیم
میهمان
حکیم
24 آذر ، 1402

من تا کنون به کمبود جدی‌ای در این مرکز آموزش عالی برخورد نکرده‌ام، اما به نظرم، کارمندان و مسوولان دانشگاه، بهتر و موثرتر از این هم می‌توانند، به مسیر آموزش دانشجویان کمک کنند. بعضی برخوردها، متناسب با شئون دانشجویان دانشگاه (به خصوص در مقطع ارشد) نیست و می‌تواند بهتر باشد.

پیرهادی
میهمان
پیرهادی
22 شهریور ، 1402

سلام سوالی داشتم در رابطه با انتخاب رشته مقطع دکتری:
اینکه رشته ی دوره ارشد و رشته ی انتخابی برای آزمون دکتری باید از یک گروه باشد یا اینکه میشه از گروه دیگری انتخاب کرد؟
مثلا رشته ی دوره ارشد مدیریت بازرگانی است ولی برای دکتری رشته ی علوم ارتباطات را انتخاب کرده و دروس مربوط به آن را آزمون داد؟

ناشناس باهوش
میهمان
ناشناس باهوش
22 شهریور ، 1402

من دکتری دارم
اما از خارج از کشور
پسادکتری ایران اقدام کردم انشالله بشه

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x