کد خبر: 71147

تاریخ بروزرسانی : 1403/01/06

فراخوان جذب محقق دوره‌ پسا دکتری در دانشگاه گیلان

منابع آزمون دکتری

پسا دکتری در دانشگاه گیلان

فراخوان جذب محقق دوره‌ پسا دکتری در دانشگاه گیلان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه گیلان درنظر دارد در راستای استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و فارغ‌التحصیلان جوان، از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های پسادکتری در رشته‌های کشاورزی، علوم پایه، فنی،  هنر و معماری، انسانی و تربیت بدنی در سال تحصیلی 1402-1403 باشند پژوهشگر پسادکتری می‌پذیرد. متقاضیان حائز شرایط پسا دکتری در دانشگاه گیلان می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق لینک postdoc.guilan.ac.ir حداکثر تا پایان شهریورماه 1402 ثبت و ارسال نمایند.

ردیفاستاد میزباندانشکده/ گروهموضوع/ عنوان پژوهش
1دکتر نوید قوی حسین‌زادهکشاورزی/ علوم دامیاستفاده از روشهای نوین جهت شناسایی ژنهای موثر بر عملکرد صفات اقتصادی حیوانات مزرعه ای در مطالعات ارتباط در سطح ژنوم
2دکتر حامد مجللی مقدمفنی / برقکنترل حرکت آرایشی گروهی از وسایل نقلیه سطحی بدون سرنشین در اجتناب از برخورد با استفاده از یادگیری تقویتی عمیق
3دکتر نادر زالیهنر و معماری/ شهرسازیارائه الگوی حکمرانی منطقه‌ای
4دکتر سید محمد اسدی نژادعلوم انسانی/ حقوقحقوق قراردادها ، حقوق
5دکتر پیوند طاهرپرورعلوم پایه/ فیزیکپزشکی هسته ای (تصویربرداری و درمانی) 
6دکتر کمیل باباییعلوم پایه/ فیزیکدوگانی گرانش-پیمانه ای و سنجه های اطلاعات
7دکتر علیرضا صدرممتازعلوم پایه/ فیزیکپزشکی هسته ای
8دکتر امیررضا کریمی آذریهنر و معماری/ شهرسازیاستخراج اصول طراحی مسکن با رویکرد ارتقا خلاقیت کودکان
9دكتر محمود قاسم‌نژادعلوم کشاورزی/ باغبانیثبت ارقام جدید کیوی (آزمون کلونال)
10دکتر سعید مهدوی فرعلوم پایه/ فیزیکمطالعه ی تاثیر برهمکنش گاما در سیستم های کوانتومی یک بعدی: حالت تعادل و حالت دور از تعادل
11دکتر ساعد جعفری و دکتر سیدمحمد روضاتیعلوم پایه/ فیزیکافزایش کارایی الکترودها در باتریهای قابل شارژ با کمک روش اصلاح سطح پلاسمای غیرحرارتی
12دکتر رضا ابراهیمی آتانیفنی/ مهندسی کامپیوترامنیت سامانه های کنترل صنعتی
13دکتر رضا شیرزادیان خرم آبادعلوم کشاورزی/ بیوتکنولوژیبررسی تاثیر مهارکنندگی پپتید نوترکیبNaD1  (بعنوان یک مهارگر بیولوژیک) بر عوامل بیماریزا در گیاهان مهم زراعی
14دکتر علی مرتضی پورعلوم پایه/ فیزیکمطالعه برآورد پارامترهای کوانتمی و تأثیر پرتو ساختاریافته در سامانه های کوانتمی
15دکتر فاطمه قاسمیانعلوم پایه/ زیست شناسیبررسی نقش اسفنگولیپیدها در فرآیندهای التهابی منتج به سرطان
16دکتر سید ابوالقاسم میرروشندلفنی/ مهندسی کامپیوتراعمال مدلهای زبانی بزرگ در کاربردهای پردازش زبان طبیعی
17دکتر بهرام قلمیعلوم پایه/ شیمیاندازه گیری و مدل سازی خواص ترمودینامیکی و انتقالی تعدادی از الکترولیت های کاربردی در باطری ها​​​​​​​

آغاز پذیرش دانشجوی پسا دکتری در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

رشت، بزرگراه خلیج فارس، کیلومتر ۵ جاده قزوین، مجتمع دانشگاه گیلان

درباره دانشگاه گیلان

دانشگاه گیلان در سال ۱۳۵۳ با  تصویب شورای گسترش آموزش عالی در چارچوب قرارداد بین دولتهای ایران و آلمان غربی سابق تاسیس شد. با توجه به اینکه مدرسه عالی بازرگانی رشت و مدرسه عالی مدیریت لاهیجان از سال 1346 در استان گیلان فعال بودند در سال 1355 غیرفعال و کلیه فعالیت های آنان به دانشگاه گیلان منتقل شد.

فراهم شدن ۳۹ فرصت مطالعاتی و پسا دکتری در دانشگاه شهید بهشتی

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه گیلان بطور مستقل و بدون وابستگی به آلمان، فعالیتهای آموزشی خود را در ۸ رشته تحصیلی و با حدود ۵۰۰ دانشجو از سرگرفت و با رشد و گسترش آموزش عالی در کشور، دانشکده های علوم پایه ، فنی،علوم کشاورزی،علوم انسانی و پزشکی ساخته شد و پس از آن نیز دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشکده منابع طبیعی و معماری و هنر تاسیس شدند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

 دانشگاه گیلان هم اکنون در 137 رشته گرایش کارشناسی، 253 رشته گرایش کارشناسی ارشد، 154 رشته گرایش دکتری و در مجموع در 544 رشته گرایش دانشجو می پذیرد.

این دانشگاه در حال حاضر با ۱۰ دانشکده و یک واحد پردیس و دو پژوهشکده ( حوضه آبی دریای خزر و گیلان شناسی) با بیش از 600 عضو هیأت علمی، حدود 500 کارمند و بالغ بر 18 هزار دانشجو و به عنوان بزرگترین مراکز آموزش عالی در منطقه شمال کشور مشغول به فعالیت های آموزشی و پژوهشی است و سالانه حدود 4500 نفر دانشجو را در 544 رشته – گرایش در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس و مجازی پذیرش می نماید و این دانشگاه با اعضای اتحادیه دانشگاه های دولتی کشور های حاشیه دریای خزر ، برخی از دانشگاه های کشورهای جنوب شرق آسیا و اتحادیه اروپا ارتباطات علمی و تبادل استاد و دانشجو دارد.

 قرار گرفتن در جمع دانشگاه های برتر سه نظام بین المللی و رتبه بندی جهانی تایمز ،لیدن، شانگهای و دسته دانشگاه های یک درصد برتر دنیا و ده دانشگاه برتر جامع کشور جزئی از توانمندی های دانشگاه گیلان است.

پرداخت حقوق دانشجویان پسادکتری معادل 80 درصد حقوق استادیار دانشگاه تهران

فراخوان جذب محقق دوره‌ پسا دکتری در دانشگاه گیلان

محوطه سازمان مرکزی دانشگاه گیلان

زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه گیلان

افتخارات و سوابق

دانشگاه گیلان از لحاظ تولیدات علمی با کیفیت در جایگاه دانشگاه‌های مطرح ایران به‌شمار می‌آید. ثبت تعداد قابل توجهی از مدارک علمی (مانند همکاری‌های بین‌المللی، مقالات علمی، طرح‌های پژوهشی و پژوهش‌های تقاضامحور، پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی، اختراعات و اکتشافات و کتب علمی یا هنری چاپ شده) بیانگر این مسئله است. رکورد این اطلاعات در سامانهٔ معاونت پژوهشی دانشگاه گیلان و کارنامهٔ پژوهشی سالیانه این دانشگاه موجوداست.
دانشگاه گیلان از استادان برجسته و همچنین پژوهشگرانی برخوردار است که از وجهه ملی و بین‌المللی برجسته‌ای برخوردار هستند. قرارگیری نام برخی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه در بین دانشمندان برجستهٔ ایران و یک درصد برتر تولیدکنندگان علم در جهان مبین این مسئله است.
از اعضای هیئت علمی برجستهٔ افتخاری این دانشگاه می‌توان به نام حسن ابراهیم‌زاده اشاره کرد که از چهره‌های شاخص بین‌المللی است.
دانشگاه گیلان بیش از ۲۰ مجلهٔ معتبر در زمینه‌های مختلف علمی و هنری دارد که تعدادی از آن‌ها به زبان انگلیسی است. همچنین همه ساله تعداد زیادی کتب علمی در این دانشگاه به چاپ می‌رسد.
علاوه بر این، برخورداری از تعداد زیادی از دانشجویان ممتاز در آزمون‌های سراسری و المپیادهای دانشجویی از جمله افتخارات دانشگاه گیلان است.

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x