کد خبر: 70937

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/11

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری سال 1402 دانشگاه صنعتی اصفهان

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری سال 1402 دانشگاه صنعتی اصفهان

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری سال 1402 دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی شما در دانشگاه صنعتی اصفهان، به اطلاع می‌رساند مراحل اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری پذیرش در دو مرحله 1- پذیرش اینترنتی و 2- تحویل اصل مدارک و دریافت کارت دانشجویی انجام می‌شود.

تاریخ های مهم اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری سال 1402 دانشگاه صنعتی اصفهان

فرآیندروزمسیر
پذيرش اينترنتي
(به صورت غيرحضوري)
‌شنبه
1402/06/18
از طريق سامانه گلستان
https://golestan.iut.ac.ir
ثبت‌نام و اخذ واحد
(به صورت غيرحضوري)
یک‌شنبه تا سه‌شنبه
1402/06/26  تا 1402/06/28
از طريق سامانه گلستان
https://golestan.iut.ac.ir
زمان شروع کلاس‌ها
(به صورت حضوري)
‌شنبه
1402/07/01
(به صورت حضوري)
تحويل مدارک و تحویل کارت دانشجویی
(به صورت حضوري)
‌شنبه
1402/07/01
مراجعه حضوری به
مدیریت خدمات آموزشی

مرحله اول: پذیرش اینترنتی

گام اول: مطالعه راهنمای پذیرش اینترنتی در صفحه اول سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iut.ac.ir/ .

گام دوم: اسکن اصل مدارک زیر و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدی

🔴 عکس تمام رخ پرسنلی 4 × 3 جدید

🔴 صفحات اول و دوم شناسنامه

🔴 کارت ملی (پشت و رو)

🔴 مدارک تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد یا فرم معدل مخصوص فارغ‌التحصیلان سال آخر که باید در آنها معدل‌ دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد قید شده باشد.

🔴 کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

🔴 پذیرفته‌شدگانی که درحال انجام خدمت مقدس سربازی هستند لازم است در پذیرش اینترنتی وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سامانه گلستان دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس+10 مراجعه نمایند. جهت مطالعه سایر توضیحات به قسمت اطلاعات تکمیلی در همین اطلاعیه مراجعه فرمایید.

نکته بسیار مهم: فایل‌ها باید با حداقل حجم و طبق الگوی مشخص شده در راهنمای پذیرش اینترنتی اسکن شوند.

گام سوم: ورود به سامانه گلستان به آدرس https://golestan.iut.ac.ir/ ، مراجعه به لینک “از طریق سیستم احراز هویت مرکزی” و انجام فرایند پذیرش اینترنتی شامل تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی، بارگذاری اسکن مدارک و پرداخت‌ اینترنتی شامل هزینه خدمات جانبی (کارت دانشجویی، تشکیل پرونده الکترونیکی و پرونده بهداشتی) برای کلیه پذیرفته‌شدگان و پرداخت شهریه (فقط برای دانشجویان شهریه‌پرداز) با استفاده از کارت‌های شتاب به وسیله رمز پویا.

گام چهارم: ذخیره و چاپ فرم‌ها: در ضمن فرآیند پذیرش اینترنتی در گلستان در گام بالا، دو نوع فرم به شرح زیر باید ذخیره و همراه با سایر مدارک تحویل داده شوند.

الف) ذخیره و چاپ فرم‌های تعهد امضا شده و تحویل آن به صورت حضوری در زمان اعلام شده به همراه اصل مدارک. تذکر مهم: با توجه به این که پس از اتمام پذیرش اینترنتی، دسترسی به این فرم‌ها ممکن نیست، لازم است هنگام پذیرش اینترنتی فرم‌ها چاپ و یا ذخیره شوند.

* در صورت عدم ذخیره فرم‌های تعهد، این فرم‌ها به صورت خام در وبسایت مدیریت خدمات آموزشی – نودانشجویان قرار گرفته است.

ب) ذخیره و چاپ فرم مشخصات دانشجو در پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود.

گام پنجم: انتظار برای بررسی مدارک توسط کارشناس و نهایتا دریافت پیامک تأیید، که به منزله اتمام پذیرش است.

در صورت ناتمام بودن یا وجود مشکل در فرایند پذیرش اینترنتی و اصلاح گام‌های قبلی، کارشناس مربوطه با شما تماس خواهند گرفت.

📢 زمان تقریبی انتظار جهت دریافت پیامک تأیید یا تماس کارشناس مربوطه حدود 24 ساعت برآورد می شود.

📢 لازم است دانشجو قبل از ثبت‌نام و اخذ واحد، هماهنگی لازم را با استاد مشاورآموزشی خود، که نحوه انجام آن در وبسایت دانشکده مربوطه اطلاع‌رسانی شده است، انجام دهد.

📢 با اتمام گام پنجم سرترم آموزشی برای دانشجو ایجاد شده و تعهدات مربوط به آموزش رایگان اعمال می گردد.

فراخوان پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور دانشگاه صنعتی اصفهان

مرحله دوم: تحویل اصل مدارک و دریافت کارت دانشجویی دانشجویی

از آنجا که دریافت کارت دانشجویی اصلی منوط به تحویل اصل مدارک تحصیلی و تشکیل پرونده آموزشی فیزیکی است، افرادی که پذیرش اینترنتی خود را تکمیل نموده‌اند باید با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی و مدارک زیر، طبق زمان‌بندی‌های اعلام شده در فرم گواهی پذیرش غیرحضوری که در “بند ب، گام چهارم” ضرورت چاپ آن اعلام شده است، به مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه مراجعه نمایند.

1- فرم‌های تعهدنامه چاپ و امضاء شده از پذیرش اینترنتی

2- اصل گواهینامه موقت یا دانشنامه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

3- دو قطعه عکس پرسنلی 4 × 3

4- اصل موافقت محل کار برای ادامه تحصیل (مخصوص پذیرفته‌شدگان سهمیه مربی و بورسیه)

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

5- فرم مشخصات دانشجو در پذیرش غیرحضوری (گزارش 1918)

تذکر مهم: از آن‌جا که مدارک تحصیلی در هنگام تحویل به مدیریت خدمات آموزشی تا پایان تحصیلات برگشت داده نمی‌شود، لازم است پذیرفته‌شدگان محترم، در صورت نیاز، کپی و کپی برابر با اصل از مدارک تحصیلی تحویلی تهیه و نزد خود نگاه ‌دارند.

اقدامات تکمیلی اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری

طرح پایش سلامت: پذیرفته‌شدگان جهت طرح پایش سلامت جسم در وبسایت https://portal.saorg.ir/physicalhealth ثبت‌نام نموده و سپس به نزدیکترین پایگاه و یا مرکز جامع سلامت شهری محل زندگی خود مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده الکترونیک سلامت (سامانه سیب) اقدام و کد تایید شده تشکیل پرونده از طرف مرکز را دریافت نموده و سپس برای اطلاع از چگونگی نحوه ارسال، به وبسایت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه (https://clinic.iut.ac.ir) مراجعه کنند. همچنین پذیرفته‌شدگان باید برای پایش سلامت روان به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth مراجعه کنند و پس از تکمیل پرسشنامه سلامت روان، کد تایید شده را دریافت نموده و نزد خود نگاه دارند.

نحوه اخذ معافیت تحصیلی مخصوص پذیرفته‌شدگان پسر مشمول: پذیرفته‌شدگان پسر مشمول جهت دریافت معافیت تحصیلی می‌توانند به یکی از دو روش زیر اقدام نمایند:

الف) ثبت درخواست معافیت تحصیلی از طریق سامانه‌ احراز هویت خدمات انتظامی به آدرس https://sakha.epolice.ir با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور).

ب) چاپ گزارش درخواست معافیت تحصیلی (گزارش 5163) از سامانه گلستان و مراجعه به یکی از دفاتر پلیس+10 با در دست داشتن اصل نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی (کارشناسی ارشد)، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی جهت ثبت درخواست معافیت تحصیلی.

لازم به ذکر است دانشجویان سال آخر که هنوز ابطال معافیت تحصیلی خود را از دانشگاه مقطع قبلی دریافت نکرده‌اند، به مدت یک ماه فرصت دارند نسبت به انجام امور معافیت تحصیلی در دفاتر پلیس+10 اقدام نمایند.

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری

آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی اصفهان

راه‌های ارتباطی و لینک‌های مفید:

* پذیرفته‌شدگان گرامی می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در طول فرآیند پذیرش اینترنتی (18 شهریور) در ساعات اداری (8 الی 13) با شماره 03133912307 تماس حاصل نمایند. (این شماره صرفا جهت استفاده نودانشجویان در ایام پذیرش فعال است)

🌏 جهت مشاهده کلیه اطلاعیه‌های مربوط به تسهیلات رفاهی (اسکان، تغذیه، وام کمک هزینه تحصیلی و …) به آدرس: https://studentaffairs.iut.ac.ir مراجعه شود.

🌏 آدرس وبسایت دانشگاه صنعتی اصفهان: https://iut.ac.ir

🌏 آدرس وبسایت مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان: https://edu.iut.ac.ir

🌏 آدرس مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی: @iut_edu

پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی اصفهان

اطلاعیه های ثبت نام دانشگاه ها

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسی
میهمان
موسی
24 آذر ، 1402

دانشگاه بسیار بزرگه و بودن در این مجموعه واقعا برای هرکسی افتخاره. اگر شما رشته مهندسی می‌‌خونید حتما این دانشگاه رو جزء اولویت های اول خودتون قرار بدید البته بعد از دانشگاه های تهران.

از نظر سخت گیری این دانشگاه حتی از دانشگاه های تهران هم بالاتره. اگه اینجا می‌‌خوایید بیایید حتما فرصت کافی باید داشته باشید.

محمد عموئی | فیزیک -ذرات بنیادی
میهمان
محمد عموئی | فیزیک -ذرات بنیادی
19 آذر ، 1402

امکانات دانشکده مثل سایت کامپیوتر نسبت به سایر دانشکده ها واقعا خوب نیست.
کلاس‌ها در طبقه سوم دانشکده برگزار می شود.
کیفیت کلاس ها در حد متوسطی قرار داره. ظاهر دانشکده نسبت به سایر دانشکده ها از تزیین کمتری برخورداره.
از مشکلات دیگر دانشکده ما این است که آسانسور مخصوص اساتید هست.

ساغر
میهمان
ساغر
18 شهریور ، 1402

اگه صنعتی اصفهان قبول نشدید برید و خدارو هزاران مرتبه شکر کنید، من ۱۴۰۰ اونجا قبول شدم و بعد ۱ سال انصراف دادم، اونجا یکی از بدترین دانشگاه ها هستش، اونجا خود جهنمه و در این مورد اگه از دانشجوهای اونجا بپرسید کاملا بهتون میگن که چه شرایطی داره.
اینکه میفرمایید بی عدالتی هست بله قبول دارم، من خودم بارها بی عدالتی رو کاملا دیدم، معیار انتخاب اکثر اساتید نه رتبه است و نه رزومه قوی
و اصلا معلوم نیست چطور یه دانشجو رو انتخاب میکنند

ارش
میهمان
ارش
18 شهریور ، 1402

اونجا اساتیدشون تو درسا به شدت سخت گیر هستند. به خاطر سختی آزمون جامع خیلی ها اخراج میشن و خیلی ها هم قبل آزمون جامع اخراج میشن. کلا اخراج شدن دانشجو تو اون دانشگاه یه چیز خیلی عادیه و خیلی راحت دانشجو رو اخراج میکنن، من یک سال خوندم و انصراف دادم و امسال دانشگاه تهران قبول شدم. البته ممکنه استثنا هم باشه ولی اکثرا سخت گیر هستند

ناشناس
میهمان
ناشناس
18 شهریور ، 1402

سلام.از سازمان سنجش تقاضا دارم به خاطر خدا و به خاطر توشه آخرتتونم که شده به این تقلبی ها و بی عدالتی ها رسیدگی کنید کلی زحمت بکشی رتبه تک رقمی دکترا بشی و رزومه خوب و مصاحبه خوب داشته باشی اما به خاطر اینکه باب میل اساتید دانشگاه نیستی تو مصاحبه یک نمره وحشتناک پایین بهت بدهند که نتونی اصلا بالا بیای.سازمان سنجش واسه برگزاری آزمون دکتری به صورت کتبی همه تلاششا میکنه اما وقت مصاحبه بیخودی میده دست دانشگاه ها.آخه تا کی بی عدالتی و ظلم.شماها که قادرید جلو این بی عدالتی رو بگیرید چرا سکوت میکنید چرا حق و آه یکی دیگه گردنتون میذارید کمترین کار ممکن را ازتون درخواست میکنم انجام بدید و کمترین کار ممکن گذاشتن یه ناظر توی جلسه مصاحبه دانشکده هاست.دانشگاه صنعتی اصفهان اسمش بلنده اما خیلی بی عدالتی و بی انصافی داخلش هست تو رو خدا به آبروی حسین پیگیر باشید با آبرو و آرزوی جوانان مملکت بازی نکنید.

سهیل
میهمان
سهیل
18 شهریور ، 1402
پاسخ به  ناشناس

اینکه میفرمایید بی عدالتی هست بله قبول دارم، من خودم بارها بی عدالتی رو کاملا دیدم، معیار انتخاب اکثر اساتید نه رتبه است و نه رزومه قوی
و اصلا معلوم نیست چطور یه دانشجو رو انتخاب میکنند

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x