کد خبر: 62234

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/28

امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

منابع آزمون دکتری

امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری phdphd.org ، مهلت تمدید شده برای ثبت نام درسی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد. داوطلبان متقاضی شرکت در سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی برای سال تحصیلی۱۴۰۲-۱۴۰۱ که در مهلت های ثبت نام و تمدید آن موفق به ثبت نام نشده یا مدارکشان ناقص است از دوشنبه ۲۳ خرداد تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۴ خرداد به مدت ۲۴ ساعت فرصت دارند نسبت به ثبت نام یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، این آخرین فرصت ارفاقی برای ثبت نام یا تکمیل مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور است و به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

ثبت‌نام مصاحبه علمی دکتری دانشگاه پیام نور با توجه به مهلت تمدید شده از ۲۲ خردادماه آغاز شد. معرفی شدگان به مصاحبه علمی آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ که در مرحله قبل موفق به ثبت نام نشده‌اند، باید تا پایان امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند در تاریخ‌های اعلام شده با مراجعه به سامانه مدد نسبت به تکمیل مراحل قبل و یا ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، به همین منظور باید تا پایان امروز نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مصاحبه دکتری دانشگاه شهید بهشتی 1401

مصاحبه دکتری 1401 دانشگاه سمنان

مصاحبه دکتری 1401 دانشگاه شیراز

جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران

مصاحبه دکتری 1401 دانشگاه شمال

مصاحبه دکتری 1401 دانشگاه گنبد کاووس

آغاز ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1401

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ 1401

مصاحبه دکتری دانشگاه ملایر 1401

اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه بوعلی سینا 1401

مصاحبه دکتری دانشگاه میبد 1401

مصاحبه دکتری دانشگاه اراک 1401

جزئیات ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری سال 1401 دانشگاه خوارزمی

دستاوردهای دانشگاه پیام‌نور عبارتند از: اشتغال به تحصیل بیش از 850 هزار دانشجو در سال 1393در این دانشگاه، پوشش حدود 30 درصدی از کل دانشجویان کشور، توسعه بیش از 500 مرکز و واحد دانشگاهی در اقصی نقاط کشور، کسب رتبه دوم آسیا و رتبه ششم جهان در میان دانشگاه‌های باز و از راه دور، و کسب رتبه برتر فرهنگی دانشگاه‌های ایران در سال 1389 و کسب رتبه برتر خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در سال 1390.

دانشگاه پیام‌نور دارای مراکز متعدد ورزشی، مذهبی، و کانون‌های فرهنگی و امور فوق برنامه بوده و سعی در هدایت انرژی بالقوه جوانان در مسیرهای صحیح را دارد. گسترش هر چه بیشتر تبادل اطلاعاتی علمی با دانشگاه‌ها و مجامع معتبر تحقیقاتی بین المللی، از جمله اهداف دانشگاه پیام‌نور بوده که از مهمترین فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه می‌توان تفاهم نامه‌ها و قراردادهای همکاری منعقد شده با دانشگاه‌های: رادیو تلویزیونی (چین)، ایندیراگاندی و جامع ملی اسلامی (هندوستان)، چندرسانه‌ای و بین‌المللی اسلامی (مالزی)، تشرین، افتراضیه و دمشق (سوریه) را نام برد. این دانشگاه همچنین در چندین مجمع علمی بین المللی معتبر در دنیا مانند: انجمن آسیایی دانشگاه‌های باز، انجمن بین المللی آموزش باز و از راه دور و اتحادیه دانشگاه‌های جهان اسلام عضویت فعال دارند.

اخبار مصاحبه دکتری

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

هر قدر از بابت رزومه، رزومه قوی تری داشته باشید ولی نتوانید از بخش آزمون کتبی رتبه قبولی را به دست بیاورید کاری از پیش نبرده اید. همان اندازه که بخش مصاحبه مهم است و باید رزومه قوی در این زمینه داشته باشید ، بخش آزمون کتبی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.برای مصاحبه نیز فقط داشتن رتبه تک رقمی کفایت نمیکند در این زمینه نیز باید در بخش مقالات و کتب،مدرک زبان و مهارت پاسخ دهی به سوالات اساتید مصاحبه کننده خود را تقویت کرده تا بتوانند امتیاز لازم در مصاحبه را کسب کنند.

(برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه یک رزومه موثر بنویسیم کلیک کنید)

مشاوره رایگان درزمینه مقاله و کتاب (پیامک یا واتس اپ یا پیام رسان های داخلی) :09306406058

اینکه آمادگی سؤالات عجیب وغریب را داشته باشید! اگر سؤال عجیبی پرسیدند نگران نشوید؛ ممکن است یکی از استادان از شما بپرسد که اصلاً چرا آمدید این رشته، برو دانشگاهی که کارشناسی ارشد خواندید. ممکن است با لحن خیلی قاطع هم این را به شما بگوید. یا مثلاً به شما بگوید به نظرت سنت خیلی کم نیست برای دکترا (یا برعکس ممکن است بپرسند که سن و سالت برای دکتری خیلی زیاد نیست؟). در این مواقع آرامشتان را حفظ کنید؛ چرا که بسیاری از این سؤالات، تکنیک هایی برای سنجش روحیه و توان شما در موقعیت‌های فشار روانی هستند. در چنین شرایطی شما باید با متانت و حفظ آرامش متناسب با سؤالی که استاد می پرسد جواب بدهید(ویدئو نقش زبان بدن در مصاحبه آزمون دکتری)

برایتان آرزوی موفقیت داریم!

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت اول)

8 نکته برای موفقیت در مصاحبه دکتری (قسمت دوم)

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حیدری
میهمان
حیدری
13 مرداد ، 1401

منم شاهد مصاحبه دادم خیلی مصاحبم ام خوب بود ولی متاسفانه ملاک اصلیشون رتبه کنکور و معدل مقاطع قبلی هست و مصاحبه فرمالیته است.
نفر قبلی من استرس داشت و هیچی جواب نداده بود ولی چون رتبه اش ۱۹ بود پذیرفته شد ولی من با مصاحبه خوب چون رتبم ۴۰۰ بود پذیرفته نشدم.
واقعا اساتید فلسفه مصاحبه رو نمیدونن!
اگه ملاک رتبه است مصاحبه دیگه چیه؟
از طرفی، خب ۵۰ درصد نمره کل رو، فرد با رتبش اورده دیگه چرا تو مصاحبه دخیلش می کنن!
والا حق الناسه نمره های مصاحبه که میدید اساتید گرامی!

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
13 مرداد ، 1401

تو مصاحبه پیام نور از کارهای پژوهشی ازم پرسیدند، چندتا سوال تخصصی هم پرسیدند در کل نسبت به سایر دانشگاهها مصاحبه اش خیلی راحت تر بود، انشاءالله موفق باشید

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x