کد خبر: 67289

تاریخ بروزرسانی : 1402/09/27

اطلاعیه دانشگاه تهران : پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه تهران و دستیاری دامپزشکی سال ۱۴۰۲

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه دانشگاه تهران : پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه تهران و دستیاری دامپزشکی سال ۱۴۰۲

اطلاعیه دانشگاه تهران : پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه تهران و دستیاری دامپزشکی سال ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه تهران بر اساس دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور و مطابق با شرایط و ضوابط شیوه‌نامه اجرایی پذیرش دانشجوی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی آزمون نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، از میان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ در دوره دکتری تخصصی نیمه‌متمرکز (Ph.D) دانشجو می‌پذیرد.

نحوه پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس تغییر کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: برای سال ۱۴۰۲ در دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز، از بین پذیرفته‌شدگان مرحله اول، چند برابر ظرفیت آزمون برگزارشده سازمان سنجش آموزش کشور، از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی مطابق با قانون سنجش و پذیرش و مصوبات شورای سنجش و شیوه‌نامه داخلی دانشگاه، در دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی دانشجو می‌پذیرد.

اعلام جزئیات مصاحبه تخصصی گروه علوم پزشکی

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری داروسازی

بازه زمانی ثبت‌نام و تاریخ تقریبی ارزیابی مرحله دوم (مصاحبه) دکتری تخصصی (Ph.D)، در خرداد ماه سال جاری خواهد بود که طی اطلاعیه‌های بعدی از طریق سایت دانشگاه و سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران اطلاع‌رسانی می‌شود.

آزمون دکتری تخصصی 4 آبان برگزار می‌شود

داوطلبان منتظر اطلاعیه‌های بعدی (اطلاعیه 2 مصاحبه دکتری دانشگاه تهران 1402) باشند.

آغاز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته فیزیوتراپی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی

مشاهیر دانشگاه تهران

از آغاز فعالیت‌های آموزشی دانشگاه تهران، تاکنون، همواره افراد شایسته و شخصیت‌های برجسته و چهره‌های صاحب‌نامی در آن به تدریس یا تحصیل پرداخته‌اند که در اینجا با صرف‌نظر از اسامی فعالان کنونی در عرصه‌های سیاست، اجتماع، علم و هنر، فقط به نام چند تن از درگذشتگان اشاره می‌شود.

استاد جلال‌الدین همایی، عبدالعظیم قریب، بدیع‌الزمان فروزانفر، پروفسور محمود حسابی، استاد علی اکبر دهخدا، دکتر محمد معین، مهندس مهدی بازرگان، شهید دکتر مصطفی چمران، دکتر یداله سحابی، شهید دکتر محمد مفتح، استاد شهید مرتضی مطهری، دکتر عبدالحسین زرین کوب، دکتر کریم ساعی، دکتر احمد حامی و….

پردیس دانشگاه تهران که از جنوب به خیابان انقلاب، از شمال به خیابان پور سینا و از شرق و غرب به ترتیب به خیابان‌های قدس و ۱۶ آذر محدوداست در سال ۱۳۱۳ ه. ش در مساحتی به وسعت ۲۱ هکتار تاسیس شد. در این مجموعه ساختمان دانشکده‌های هنرهای زیبا، ادبیات و علوم انسانی، علوم، فنی، حقوق و علوم سیاسی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و ساختمان کتابخانه مرکزی – که از مهم‌ترین کتابخانه‌های کشور به شمار می‌آید – و مسجد دانشگاه واقع شده است. سازمان مرکزی دانشگاه، اداره امور دانشجویی، مرکز بهداشت و درمان دانشجویان، دانشکده محیط زیست، جغرافیا، و… نیز در خیابان‌های اطراف دانشگاه قرار دارند. دانشکده‌های علوم اجتماعی، علوم تربیتی، کوی دانشگاه، اقتصاد، الهیات و معارف اسلامی به ترتیب در امیرآباد شمالی و خیابان مطهری واقع شده‌اند. همچنانکه شماری دیگر از دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه تهران در بیرون از تهران در شهرهای قم، کرج، پاکدشت، ساری، چوکا و نشتارود واقع شده‌اند. در سال ۱۳۷۰ ه. ش دانشکده‌های: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی از دانشگاه تهران جداً شدند و دانشگاه علوم پزشکی تهران را تشکیل دادند.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی، دکتری عمومی دامپزشکی و دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران

 
 
 
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x